Technology

Pozycjonowanie witryn internetowych - co może dać dla przedsiębiorstw? 2022

22.08.2022, 16:35 0 komentarzy
Pozycjonowanie witryn internetowych - co może dać dla przedsiębiorstw? 2022
Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/blog-seo/ile-kosztuje-pozycjonowanie-strony-internetowej/ . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli działania , które mają na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Zostaw komentarz